Skip to content

Za koga je namijenjen #bravebrandmarketing Manifesto?

Ako ste se ikada našli u situaciji da ne znate kako dalje; kako promovirati svoj biznis, slijedeću kampanju, kako privući nove kupce. Onda je ovaj Manifesto savršeno mjesto gdje da počnete.

Play Video

Vjerujte u svoj biznis

Iako izgleda kao očigledna preporuka, mnogi zaboravljaju na osnove. Poteškoće u poslovanju mogu i utiču na vaše samopouzdanje i vjeru u vaš biznis. Vrijeme je da to promijenite. Sjetite se razloga zbog kojeg ste se odlučili baviti poslom kojim se bavite. Ukoliko ste nesigurni, to utiče na vaše odluke prilikom komunikacije sa potencijalnim kupcima, bilo direktno ili putem raznih kanala oglašavanja. Budite ponovo hrabri i nastavite dalje.

Jednostavno počnite

Oglašavanje može izgledati zastrašujuće i veoma kompleksno. Zaboravite na sve komplikovane koncepte reklamiranja, oglašavanja, diseminacije informacija i slično. Oglašavanje u svojoj najprostijoj formi je vrsta razgovora gdje vi komunicirate, a druga strana uzvraća u tom razgovoru kupovinom ili korištenjem usluga. Kao i sa svim razgovorima koje vodite svakodnevno, neko mora biti taj koji će započeti razgovor i reći “Ćao, ja sam …” Budite hrabri, predstavite se i započnite razgovor.

Empatija je ključ uspjeha

Kada napokon krenete sa oglašavanjem i komunikacijom prema ciljanom segmentu, zapamtite slijedeće. Manje je bitno šta vi želite reći – mnogo je bitnije šta vaš ciljani segment ima potrebu da čuje. Ovo što smo rekli nije eksplicitna dozvola da budete neiskreni, te da u svojoj komunikaciji obmanjujete svoje postojeće i buduće kupce i korisnike usluga. Naprotiv, ovo je poziv na suosjećajnost i otvorenost. Slušajte potrebe ljudi koje ciljate i komunicirajte tako da odgovorite na njihova pitanja, nedoumice i zablude.

Prestanite prodavati - stvarajte nove veze

Znamo da je prvo slijedeće pitanje “Ali kako mislite, nemoj prodavati? Pa to je moj cilj.” Uistinu, povećanje prodaje jeste cilj i kao takav se ne smije zanemariti. Ali kako je davno rečeno, do cilja se može doći na više načina. Ovdje vas motiviramo da odaberete onaj bolji. Kada svoju komunikaciju fokusirate na otklanjanje problema sa kojima se vaši kupci susreću, edukaciju kupaca ili korisnika usluga, vaš biznis postaje interaktivan. Odgovarate na realne potrebe vaših korisnika, te stvarate dodatnu vrijednost i vaš biznis poprima emocionalnu dimenziju u percepciji vaših korisnika. Sada ste već na putu da postanete dugoročno prepoznatljiv brend.

Suočeni sa izazovom - inovirajte

Izazovi za vaše kupce i korisnike usluga su u konačnici vaši izazovi. Sve dok kupci moraju trošiti energiju, vrijeme i eventualno novac da riješe određeni problem sa kojim se suočavaju, teže je postići prodaju, osim u slučaju kada vaš proizvod ili usluga direktno rješava taj problem. Uvodite postepene inovacije u svoj poslovni model i testirajte kako vaši kupci reaguju.

Kada se ostali povlače - nastavite sa oglašavanjem

U periodu krize prvi instinkt je minimizirati troškove i pripremiti se na preživljavanje. Jedan od prvih “troškova” koji se izbacuje je obično i marketing. Budite hrabri i uradite upravo suprotno. U situaciji kada se konkurenti i srodni biznisi povlače iz reklamnog prostora, iskoristite priliku i pojačajte svoje prisustvo kroz višestruke kanale.

Vidljivost vašeg brenda direktno utiče na prodaju

Da bi potencijalni kupac uzeo vaš biznis u razmatranje, prvenstveno mora znati da postojite i da pružate proizvod ili uslugu koja zadovoljava njegove trenutne potrebe. Jačanjem vidljivosti svog brenda utičete na prisutnost u mislima potencijalnih kupaca. Onog trenutka kada potencijalni kupac postane svjestan vašeg postojanja, već se nalazi na početku prodajnog kanala.

.

AdresA

Društvene mreže

Marketing za hrabre brendove