Maza u vrtićima kampanja Studio GD48

Kako je Maza postala najdraži dječiji kremni namaz?

Maza namaz od lješnjaka je pored toga što je zdrav, ujedno i najukusniji namaz od lješnjaka. Smanjeni udio šećera i intenzivni okus lješnjaka ga čine savršenim namazom kako za djecu, tako i za roditelje.

Kompanija ACFood d.o.o. je za potrebe promocije Maza kremnog namaza među mlađom populacijom tražila kreiranje prijedloga aktivnosti u vrtićima u Bosni i Hercegovini.

Pružene usluge

  • Administrativna i logistička priprema kampanje
  • BTL aktivacija djece
  • Grafički dizajn
  • Foto produkcija
  • Video produkcija
  • Print

Šta smo osmislili?

Agencija Studio GD48 je u sklopu kampanje “Maza u vrtićima” osmislila i implementirala dvije vrste radionica sa specifičnim ciljem aktivacije djece u posjećenim ustanovama.

  • Muzičke radionice sa muzikoterapeutom
  • Kreativne radionice crtanja i bojenja

Pored osmišljene metodologije za izvođenje radionica, tim agencije je pripremio i prateće materijale neophodne za izvođenje ove kompleksne kampanje. Kako bi se potaklo građenje dobrih odnosa između klijenta i ustanova koje učestvuju u kampanji dizajnirane su i zahvalnice koje su uručene predstavnicima svake ustanove koja je posjećena. Svi članovi tima, koji su učestvovali u izvođenju aktivnosti su nosili brendirane uniforme. Jedan od najzanimljivijih materijala koje smo producirali jeste dječija bojanka sa ilustracijama Maza maskote, koja se koristila u samom izvođenju radionica.

Rezultati kampanje “Maza u vrtićima”?

U okviru kampanje “Maza u vrtićima” agencija Studio GD48 je implementirala 32 radionice u 30 ustanova na 10 lokacija u Bosni i Hercegovini.

Navedenim radionicama je direktno uključeno 1132 djece u aktivnosti, te im je pružena prilika da iskuse doživljaj integrisanog Maza brend iskustva, te da isprobaju Maza kremni namaz kroz organizovane degustacije. U toku implementacije aktivnosti kreirana je foto dokumentacija preko 600 profesionalnih fotografija sa aktivnosti, te video materijali koji su iskorišteni za kreiranje 5 kratkih video klipova za korištenje na društvenim medijima.